woensdag 13 maart 2013

Leuks van de kringloop!

Zoals vele mensen vind ik het ook heerlijk om zo af en toe eens lekker bij de kringloop te snuffelen... Nu hebben we het geluk dat we hier vlakbij verschillende grote kringloopwinkels hebben en ik me dus lekker te buiten kan gaan aan al het leuks dat ze aanbieden....:-D

Ik ben dus weer goed geslaagd, wat leuks voor mn zoontje. Hij is hele verzot op plop hahaha
En voormezelf wat leuke kaartjes en super leuk briefpapier van forever friends.... Leuk voor het 'we love post' project!
Verder nog wat gehaakte kleedjes, wat ik hiermee ga doen hou ik nog even stil..... Hahaha
Zie mijn vangst!


6 opmerkingen:

  1. Heerlijk he kringloop shoppen.....
    En wat maak je superleuke dingen.
    Via Ook Nu en Dan op je blog gekomen.
    Ik ga je volgen hoor.
    Ik zou het ook erg leuk vinden als je een kijkje op mijn blog wil nemen en me wil gaan volgen.
    Groetjes,
    Nelleke
    http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. p.s. je maakt gebruik van een beetje onhandige woordverificatie. waardoor je steeds als berichtschrijfster een vage soms onleesbare tekst moet typen voor je een berichtje kan plaatsen. je kan deze zelf uitzetten.
    Het gaat erom dat je als je een reactie wil plaatsen op jou blog eerst moet "bewijzen dat je geen robot bent" En zo een vage tekst en wat cijfers moet intoetsen voordat de reactie zichtbaar is op jou blog. (dat is echt heel onhandig als reactie plaatster!!) En dit is een instelling die jij als blogeigenaar zo kunt veranderen dus.
    Marianne heeft er een poosje terug een blogje aangewaagd om uit te leggen wat het is zal 2 linkjes bijvoegen om uit te leggen wat ik nu bedoel:
    http://marianneschambrebrocante.blogspot.nl/2012/07/ik-heb-een-verzoekje.html
    Deze geeft uitleg hoe uit te zetten:
    http://homemade-tipsentrucs.blogspot.nl/2012/04/woordverificatie-uitzetten-in-de-nieuwe.html
    Ik hoop dat je nu een beetje snapt wat ik bedoel.
    Het is een heel verhaal geworden.
    Fijne dag en Groetjes,
    Nelleke
    http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je tip!
    Ik heb hem inmiddels uitgezet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je volger bent geworden van mijn weblog.
      Welkom
      Groetjes,
      Nelleke
      http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

      Verwijderen
  4. Wat leuk zo'n kringloop om de hoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, weer een nieuw blog ontdekt! :-) Altijd leuk, bij de kringloop snuffelen, doe ik ook graag!

    BeantwoordenVerwijderen